Rachelski i Wspólnicy Kancelaria Prawna Sp. K. zatrudni aplikanta I roku aplikacji radcowskiej - Kancelaria Prawna Rachelski & Wspólnicy

11 października 2018

Anna Domin

Rachelski i Wspólnicy Kancelaria Prawna Sp. K. zatrudni aplikanta I roku aplikacji radcowskiej

Rachelski i Wspólnicy Kancelaria Prawna Sp. k. poszukuje kandydata na stanowisko aplikanta radcowskiego.

Zapraszamy osoby zainteresowane tematyką Prawa bankowego, Praw konsumentów, obsługi korporacyjnej spółek, RODO oraz innych dziedzin prawa.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o naszej kancelarii, jak pracujemy i czym zajmujemy się na co dzień, zapraszamy na naszą stronę internetową: www.rachelski.pl.

Do obowiązków kandydata należeć będą przede wszystkim:

* Sporządzanie pism procesowych i pozwów, udział w rozprawach sądowych;

* Pomoc w identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów prawnych klientów;

* Monitorowanie zmian w przepisach prawnych oraz redagowanie teksów o charakterze informacyjnym;

* Utrzymywanie kontaktu z klientami w zakresie prowadzonych spraw, obsługa prawna klientów, uczestniczenie w spotkaniach i procesach negocjacyjnych.

Od kandydata oczekujemy:

* Statusu aplikanta radcowskiego I roku;

* Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole;

* Terminowości oraz umiejętności organizacji pracy własnej;

* Biegłego posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie.

Oferujemy:

* Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego;

* Pracę w zespole doświadczonych radców prawnych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

CV prosimy wysłać na wskazany adres mailowy: [email protected]

Prosimy o dopisanie klauzuli:

„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. A ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. EU L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”.

Autor wpisu oraz
Mistrz prawa na stronie rachelski.pl

Anna Domin

Anna Domin

DYREKTOR MARKETINGU

Filozof, Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych, Instytut Filozofii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada 15-letnie doświadczenie w zakresie kreowanie wizerunku w oparciu o strategię marketingową 360, Specjalizuje się w obszarach związanych z marketingiem i PR, budowaniem doświadczania z marką i kreowaniem efektywnej komunikacji z rynkiem. Jej publikacje ukazywały się na łamach takich tytułów jak: Marketing i Biznes, Magazif, Design Alive, Architecture Snob, Architect@Work.