12 kwietnia 2024
Anna Domin
LOW TAXES, LOW RESPONSIBILITY – korzyści spółki z o.o. komandytowej
Jesteś tu, ponieważ szukasz sposobu na podniesienie efektywności Twojej firmy.
Doceniamy to, dlatego mamy dla Ciebie skuteczne rozwiązanie, które przyniosło zyski wielu naszym klientom. Poświeć minutę, żeby dowiedzieć się, jak płacić mniejsze podatki przy zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa prowadzonego biznesu.
Czy chciałbyś jeździć samochodem średniej klasy, kiedy ktoś za podobną cenę oferuje Ci luksusowe auto? Oczywiście, że nie! To dlaczego prowadzisz swoją działalność w formie spółki z o.o., kiedy rynek oferuje Ci zdecydowanie lepsze rozwiązania?
Jeśli jesteś wspólnikiem spółki z o.o. (spółki jawnej lub prowadzisz jednoosobową działalność), to obecnie jeździsz autem ze średniej półki. My proponujemy Ci przesiadkę do „mercedesa”. Zwykło się sądzić, że spółka z o.o. to dobry wybór, ponieważ ogranicza odpowiedzialność wspólników za zobowiązania spółki. To prawda, ale cena za bezpieczeństwo jest wygórowana: podwójne opodatkowanie. Płatnikiem podatku dochodowego jest zarówno spółka (CIT) , jak i jej wspólnicy (PIT lub CIT). Przyznaj się, ty też nie lubisz płacić dwa razy?
Tak właśnie myślałem. Warto więc abyś rozważył inny model prowadzenia działalności gospodarczej. Taki, który maksymalizuje korzyści. Proponujemy Ci przekształcenie twojej spółki z o.o. (spółki jawnej lub jednoosobowej działalności gospodarczej) , w spółkę komandytową. Tylko spójrz:
Nie jest to skomplikowane. Z naszą pomocą, wspólnicy spółki z o.o. szybko przesiądą się ze średnio korzystnej spółki z o.o. do „luksusowej” spółki komandytowej, która gwarantuje wymierne korzyści:
To tyle tytułem wstępu. O szczegółach przekształcenia możemy porozmawiać osobiście. Ponieważ Twój biznes jest wyjątkowy, my przygotujemy dla Ciebie indywidualne rozwiązanie odpowiednio zmodyfikowane do Twoich potrzeb.
Nie czekaj, zacznij zarabiać więcej.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez formularz kontaktowy umieszczony po prawej stronie, a my umówimy spotkanie.
Autor wpisu oraz Mistrz prawa na stronie rachelski.pl
Anna Domin
DYREKTOR MARKETINGU
Filozof, Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych, Instytut Filozofii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada 15-letnie doświadczenie w zakresie kreowanie wizerunku w oparciu o strategię marketingową 360, Specjalizuje się w obszarach związanych z marketingiem i PR, budowaniem doświadczania z marką i kreowaniem efektywnej komunikacji z rynkiem. Jej publikacje ukazywały się na łamach takich tytułów jak: Marketing i Biznes, Magazif, Design Alive, Architecture Snob, Architect@Work.