Banki oddają pieniądze frankowiczom. Ile mogą oddać Tobie? - Kancelaria Prawna Rachelski & Wspólnicy

12 kwietnia 2024

Anna Domin

Banki oddają pieniądze frankowiczom. Ile mogą oddać Tobie?

Jeśli wziąłeś kredyt we frankach, teraz możesz płacić zdecydowanie mniej – w niektórych przypadkach zyskasz nawet kilkaset lub kilkadziesiąt tysięcy złotych!

Klienci, którzy aktywnie występują  o respektowanie swoich praw przez banki i instytucje finansowe mogą osiągnąć dziś zdecydowanie więcej ze względu na  korzystne orzecznictwo UOKiK oraz sądów powszechnych. W zależności od sytuacji i rodzaju podpisanej umowy kredytowej, możesz starać się o:

– unieważnienie umowy kredytowej (w takiej sytuacji bank zwróci Ci wszystkie kwoty pieniężne zapłacone w związku z udzieleniem kredytu (raty, prowizję i inne ewentualne opłaty), a Ty zwrócisz bankowi otrzymaną od niego kwotę pieniężną tytułem udzielonego kredytu),

– przewalutowanie umowy (pozwoli Ci to nie tylko na dalszą spłatę kredytu na korzystniejszych warunkach, tj. obniżenie wysokości rat, ale również pozwoli na odzyskanie nadpłaconych do tej pory pieniędzy),

– zwrot nadpłaconych środków z tytułu spreadu (są to znaczne kwoty).

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, możemy porozmawiać osobiście. Przeanalizujemy Twoją umowę – ocenimy Twój potencjał zysku. Sprawdzimy, czy wszystkie ponoszone przez Ciebie koszty (opłaty, raty, składki) są zgodne z treścią podpisanych przez Ciebie dokumentów, a także z obowiązującym prawem. Nasi doświadczeni mecenasi gwarantują sprawną obsługę dochodzenia roszczeń od banków na drodze sądowej.

Nie czekaj, dowiedź się, ile możesz zyskać.

Skontaktuj się z nami i umów na spotkanie.  Telefonicznie + 48 22 438 94 03 lub przez formularz kontaktowy.

Odzyskaj swoje pieniądze tym bardziej, ze koszty sadowe nie są wysokie – wynoszą jedynie 1 000 zł!

Autor wpisu oraz
Mistrz prawa na stronie rachelski.pl

Anna Domin

Anna Domin

DYREKTOR MARKETINGU

Filozof, Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych, Instytut Filozofii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada 15-letnie doświadczenie w zakresie kreowanie wizerunku w oparciu o strategię marketingową 360, Specjalizuje się w obszarach związanych z marketingiem i PR, budowaniem doświadczania z marką i kreowaniem efektywnej komunikacji z rynkiem. Jej publikacje ukazywały się na łamach takich tytułów jak: Marketing i Biznes, Magazif, Design Alive, Architecture Snob, Architect@Work.