System identyfikacji wizualnej to zestaw reguł oraz konsekwentnie wykorzystywanych wzorców, które budują pozytywne wyobrażenia o firmie czy produkcie oraz utrwalają pożądane opinie wśród pracowników, partnerów i klientów.
12 kwietnia 2024
Anna Domin
Identyfikacja wizualna firmy
System identyfikacji wizualnej to zestaw reguł oraz konsekwentnie wykorzystywanych wzorców, które budują pozytywne wyobrażenia o firmie czy produkcie oraz utrwalają […]
Autor wpisu oraz Mistrz prawa na stronie rachelski.pl
Anna Domin
DYREKTOR MARKETINGU
Filozof, Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych, Instytut Filozofii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada 15-letnie doświadczenie w zakresie kreowanie wizerunku w oparciu o strategię marketingową 360, Specjalizuje się w obszarach związanych z marketingiem i PR, budowaniem doświadczania z marką i kreowaniem efektywnej komunikacji z rynkiem. Jej publikacje ukazywały się na łamach takich tytułów jak: Marketing i Biznes, Magazif, Design Alive, Architecture Snob, Architect@Work.