Identyfikacja wizualna firmy - Kancelaria Prawna Rachelski & Wspólnicy

12 kwietnia 2024

Anna Domin

Identyfikacja wizualna firmy

System identyfikacji wizualnej to zestaw reguł oraz konsekwentnie wykorzystywanych wzorców, które budują pozytywne wyobrażenia o firmie czy produkcie oraz utrwalają […]

System identyfikacji wizualnej to zestaw reguł oraz konsekwentnie wykorzystywanych wzorców, które budują pozytywne wyobrażenia o firmie czy produkcie oraz utrwalają pożądane opinie wśród pracowników, partnerów i klientów.

Autor wpisu oraz
Mistrz prawa na stronie rachelski.pl

Anna Domin

Anna Domin

DYREKTOR MARKETINGU

Filozof, Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych, Instytut Filozofii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada 15-letnie doświadczenie w zakresie kreowanie wizerunku w oparciu o strategię marketingową 360, Specjalizuje się w obszarach związanych z marketingiem i PR, budowaniem doświadczania z marką i kreowaniem efektywnej komunikacji z rynkiem. Jej publikacje ukazywały się na łamach takich tytułów jak: Marketing i Biznes, Magazif, Design Alive, Architecture Snob, Architect@Work.